Checkmk support

Xantara-it kan diverse vormen van support voor de Checkmk Enterprise Edition leveren. De Checkmk specialisten van Xantara-it verlenen deze diensten zowel on als off site, overeenkomstig de wensen van de betreffende organisatie.

Telefonische support

Xantara-it ondersteunt telefonisch de klanten met een support contract op basis van Next Business day reactietijd. We adviseren daarbij de te volgen oplossingsmethodiek voor het probleem of vraag en putten daarbij uit ervaring bij onze klanten.

On-site support

In het geval van on site support verlenen we ondersteuning bij zowel het oplossen van problemen als bij het inrichten van uw monitoring systeem. Dit kan op zowel projectbasis als op basis van een periodiek bezoek waarbij we zelfs het beheer van het monitoring systeem geheel of gedeeltelijk kunnen overnemen.  Een invulling wordt per klant afgestemd op de wensen op korte en lange termijn.

Product support

Tribe29, de leverancier van Checkmk, levert product support op de Enterprise Edition. Xantara-it is voor haar Checkmk klanten het aanspreekpunt voor product support en heeft de mogelijkheid om bug-fixes aan te vragen. Updates en nieuwe versies worden aangeboden op basis van de subscription overeenkomst.

 

Vul onderstaand formulier in om contact met ons op te nemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Xantara-it HQ

Xantara-it HQ

Laan van Oversteen 2
2289 CX Rijswijk
070 205 02 90
info@xantara-it.nl

Routebeschrijving